מגרדת זסטר 18 ס”מ Berox

מחפשים את המגרדת המושלמת? כזאת שתוכלו לגרד איתה גבינה טובה, או קליפת לימון טעימה? קבלו המלצה חמה למגרדת מדהימה.

מגרדת זסטר צרה וארוכה באורך 18 ס”מ של Berox מותג הבית של לובלינסקי. כלי נוח וקל לשימוש המתאים לגירוד קליפות הדרים, גבינות, שוקולד, ג’ינג’ר ועוד. הלהב עשוי פלדת אל-חלד עמידה לאורך זמן עם חורים בגודל 2 מ”מ.

BEROX

סיפורו של המותג Berox הוא גם סיפורה של חברת לובלינסקי, הפועלת בישראל מאז 1938. החברה, שהחלה כעסק קטן להשחזת סכינים ברחוב שינקין בתל אביב, מתמחה כיום בייצור, ייבוא ושיווק של מיטב המותגים המקצועיים והאיכותיים ביותר בעולם. חברת לובלינסקי מאמינה בחדשנות וביצירתיות כחלק מהדנ”א של המותג, ומפעילה בקרת איכות קפדנית על בסיס יומיומי עם אחריות מלאה על מוצריה, על מנת להבטיח שילוו אתכם שנים רבות.
לפני מספר שנים חברת לובלינסקי הקימה ופיתחה את מותג הבית Berox. המותג מציע מגוון רחב של סכינים ומוצרים נלווים מקצועיים ואיכותיים לכל בית ועסק בישראל וגם מוצרי פדיקור ומניקור.
המטרה של משפחת לובלינסקי היתה לתרגם ולהעביר לציבור הרחב עשרות שנים של ניסיון וידע בתחום ההשחזה והסכינים. זאת על מנת שכל אחד יוכל להתמקצע בתחום במטבח הביתי שלו, במחירים שווים לכל כיס. כל הסכינים של Berox עשויות מפלדת אל-חלד, המבטיחה חדות ועמידות גבוהה לאורך זמן – בזכות השחזה מיוחדת שנעשית כחלק מתהליך הייצור.

מגרדת גבינה
מגרדת גבינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קצת על ההמלצות של הבשלן

אתר הבשלן מציע וממליץ לעוקביו כלי מטבח מהמומלצים ביותר בשוק, ההמלצה עבור מוצרי בישול מותאמת לבשלן הממוצע ולא לאלה שמעוניינים להשקיע את כל כספם בכלי מטבח יקרים. פה תמצאו את המוצרים הטובים והמשתלמים עבורכם הבשלנים.

עקבו אחרי ברשתות השונות

פוסטים אחרונים

עוד מוצרים מומלצים למטבח:

משקל מטבח דיגיטלי

משקל מטבח דיגיטלי | 3 משקלים מומלצים

משקל מטבח הוא כלי מאוד חשוב לבישול, אם חשבתם שאתם מסתדרים עם הבישולים ללא משקל, אתם תגלו אחרי שתרכשו אחד עד כמה הוא שימושי ומשדרג את האוכל שלכם ואת המתכונים שאתם מכינים.

מכונת פסטה

מכונת פסטה

מכונת פסטה איטלקית מבית MARACTO, סקירה על מכונת פסטה איטלקית ביתית Marcato Atlas 150

ברנר

ברנר | מבער גז

ברנר הוא אחד הכלים שנראים להרבה בשלנים כמיותר במטבח שלהם, אבל עד שלא תחזיקו את מבער הגז במטבח לא תבינו עד כמה הוא שימושי.