כוח היא היכולת לשבור חטיף שוקולד לארבעה חלקים ואז לאכול רק אחד

~ דורותי פרקר

איזה כיף לראות אותכם פה! אתר הבשלן הוא בלוג אוכל שלא רק מכיל מתכונים טעימים וקלים להכנה, אלא גם משתף ידע אודות האוכל והתרבויות שהוא מגיע ממנה. בואו ללמוד קצת על אוכל והעשירו את הידע אודות הדברים שאתם שמים על השולחן.

בלוג אוכל הבשלן

בלוג אוכל

אם אתם פה סימן שאתם מאוהבים באוכל. אתר הבשלן כמו שהזכרתי קודם הוא בלוג אוכל המכיל מידע מקיף אודות המטבח. החל ממתכונים מעולים, המלצות על כלי בישול ואפיה, ובלוג אוכל המכיל מידע והסברים מעמיקים בכל מה שקשור לעולם הבישול.

בדף הזה אני מביא לכם הסברים מעניינים אודות האוכל והמרכיבים שלו, ואודות מטבחים מרחבי העולם. אני מאוד מאמין שכל בשלן חייב להכיר ולהיות בעל ידע לא רק בהכנת אוכל, אלא גם במדע העומד מאחוריו, בהסטוריה, ובמסורת שהאוכל בה ממנה.

אז ברוכים הבאים לבלוג האוכל של הבשלן!

מה יש בבלוג האוכל?

בלוג האוכל יתמקד בשלושה נושאים עיקריים:

  • מדע וכימיה: ממה האוכל שלנו מורכב ומה התהליך הכימי העומד מאוחרי האוכל שלנו ותהליך הבישול.
  • היסטוריה: איך התפתח האוכל של היום במרוצת השנים.
  • מסורת: השפעת האוכל על תרובויות והנתח הכבד שהוא תופס במסורת של כל עם.

בבלוג האוכל של הבשלן אני אעלה פוסטים שכל אחד מהם יביא סיפור ומידע אודות אחד מהנושאים שהזכרתי למעלה. אז אם אתם אוהבים ללמוד על אוכל ועל עולם הבישול, הגעתם למקום הנכון!

התשוקה לשתף ידע בבלוג האוכל

מה יוצא לי מזה?? 

שאלה שאני נתקל בה הרבה: למה אתה בכלל טורח לבזבז זמן ולספר על אוכל? אז התשובה לכך היא די פשוטה, יש בי אהבה ותשוקה לשני דברים:

  • אוכל ובישול
  • שיתוף מידע

אני מאוד מחובר למטבח ולאוכל, ובנוסף לזה אני אוהב להסביר ולשתף ידע. אם מחברים את שתי התשוקות שלי מקבלים את המקום הזה. אתר אינטרנט שהוא בלוג אוכל המסביר על איך מכינים מתכונים מעולים ומשתף ידע אודות המטבח. לחלק גדול מהאנשים זה נשמע לא סביר, אבל שיתוף מדיע גורם לי לסיפוק אדיר, במיוחד שהמידע הזה תרם וקידם אותכם במסע להפוך לבשלנים טובים יותר!